I never meant to cause you trouble



Egentligen vill jag bara skriva rakt av. Om fingrar som lekte med varandra. Bilden av hur ditt fina leende utbrast sig. Hur jag log bara ditt namn kom upp min mobil. Den där varma känslan som uppfann sig när ditt namn kom på tal. Eller hur glad jag blev över att se dig 50 meter framför mig och bara ville släppa allt och allt och istället stå bredvid dig. Med din varma arm runt min midja. När jag tänkte på dig så...! Jag vill skriva allt men vågar inte. Min feghet tar över allt. Förstör det? Vem vet. Inte jag.




Kommentarer
Postat av: Bella

ja, det förstör. jag älskar ditt skrivande redan nu men om du bara lät fingrarna skriva det dom precis ville skulle ditt skrivande bli 100 ggr bättre :)

2009-11-12 @ 13:40:28
Postat av: Sara

Ja, jag vill läsa mer vad du tycker om mig. Men det var fina ord. Tack.

2009-11-13 @ 14:21:12
URL: http://mirasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0