Någon gång i Borlänge City

Jag är back in sthlm och efter en helg i dalarna känner man sig som vanligt jävligt tom. Men det är inga konstigheter, bara vardagsmat. Det har varit en helg med hotellförfestande, flamingos i massor och konstiga återträffar. Det har varit bilder i massor men inte från mig, jag hade 20 bilder på min kamera varav inga är från utelivet. Det har varit borttappade mobiler av en borttappad tjej som jag sedan hittade utspringandes från hotellentrén. Det har varit ett curryluktande rum med ett bajsnödigt par. En nattklubb som slutade med dans dans dans. "Är det du som är Sebbe?" Det har varit alarm klockan 08.30 med en dag full av aktivitet medan resten av gänget sov. Det har varit bankproblem med ett par skor som fick lämnas kvar i butiken. Det har varit sömn på en buss på väg på trevligheter hemma hos Nico i Falun, som slutade med Bäsnafest när resten av folket drog till Etage, stället man tydligen ska vara på. Det har varit två irriterande pojkar varav en blev kär i Emelie. "Får jag köpa din whiskey för 30 kr?" Det fick jag inte. Det var julmarknad sista timmarna och skrattandes till vi låg på marken och inte visste var vi skulle ta vägen. "Varmkörv? Tomtekorv?" Det var ett nyp i rumpan på centralen.

Det var en riktigt bra helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0