tisdadadadadag

X. Vaknade i morse av att klockan ringer och har absolut ingen aning om varför jag satt klockan. Inser att jag ska till jobbet 5 timmar senare. Sjysst. X. Har förstått varför jag är blek. Mer om det senare. X. Att Saras senaste blogginlägg handlar om svensk film är inga konstigheter. X. Fick gå hem två timmar tidigare från jobbet idag för att det var lugnt. "Vill du gå hem? Måste du det? Klarar dom sig?" Inte illa pinkat. X. Igår köpte jag tågbiljetter till Dalarna. Vi ska upp och hjälpa Borlänge att få upp taggen. Behövs det? Kanske. X. Idag har jag ångest för en framtida, låt oss kalla det, tillställning? X. Varför finns inte 2000talets bästa skiva på spotify? Då får vi väl youtubibibibit då.

Pusshej.


Kommentarer
Postat av: pöjk

här behövs ingen spotify längre, checka in

http://listen.grooveshark.com



love ya <3

2009-11-18 @ 03:58:42
URL: http://telia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0