Tur i oturen, doktorn.

Jag är lite mindre bra människa. For real alltså. Gårkvällen bjöd på jobb till 22.20 för att sedan vandra över till Maria för chips, skitsnack och Big brother. (Fan vad jag snackar skit?) Åker hem vid 2 tiden för jag visste att om jag skulle sova där så skulle jag aldrig hinna med allt jag måste göra idag. Och resultatet? Jag sover till 12-fucking-15. Åh. Helt plötsligt blev allting jättestressigt. Snooz på mobilen är fan inte så jävla bra.

Gissa vem som jobbar kl 09.00 dagen efter personalfesten och jobbar kväll fredagen efter som bjuder på festligheter? jag jag jag jag jag. Jag ska ta en snack med min älskade älskade älskade kollega som kan hjälpa mig!

Nu blir det pasta, packning och sen off to work. Pusseliii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0