Ut i vimlet?

Jag tror att jag har suttit inne för länge nu. Eller låt oss säga: inte rört mig ute i nattlivet på alldeles för länge. Helt plötsligt ploppar snygga outfits upp i huvudet och klackarna springer maratonlopp där uppe. Att min plånbok säger tvärnej måste jag nog faktiskt acceptera. Tyvärr faktiskt. Det är inte lätt när det är svårt. Jag menar, när haspen är på.
   Dagen idag började med att plocka upp min bror och sen min morfar för att åka ut till mormor på kolomborget. Varför vet inga vad ett kolomborg är? Shit. Det tändes ljus, morfar blev tårögd som vanligt och jag la min familjearm runt mamma som konstig nog höll ögonen torra. Sen åkte jag till jobbet och blev irriterad. Men i Saras ögon var jag hennes ängel. Läs mer här säger jag bara. Nu har jag gått in i andra andningen, man kanske borde passa på att se fredagens idolavsnitt? Ryktet går att Tove var grym.

Spot it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0