Bababababababa!

Runt 20.00 tiden i onsdagskväll kom Emlan in på jobbet partyklädd och beredd för utgång när jag satt där i kassan och bara väntade på att jag skulle få ett sms om att hon skulle dra en bangning. Men icke! Så efter lite kassaräkning, sminkning och ett wienebröd så sprang vi till bussen. Wollmars gamla goda jäger + öl väntade. Dom hade saknat mig, jag har saknat dom. Efter ett par såna, lite "hunden den har fyra ben..."-visa för att hjälpa en helsingborgbo att shotta så trippade vi över till Baba där vi träffade på Erika och Rasmus i kön. Resten av kvällen innehöll väl allt. Mest hat kanske. Men också lite bett i kinden, dansande, pinsama möten, regrets (nej jag kom inte på det svenska ordet). Barndomskärlekar som möttes, nya människor och ba allmänt skoj. Men sen när hemgången närmade sig så fick jag reda på att jag är hatad. Inge mer med det. Men Emelie, hon gjorde allt succe.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0