Har någon sett till Hurricane?

Ingenting är som det ska. Helt plötsligt är det torsdag, jag som trodde att det typ var tisdag. Mobilen räddade mig. Daniel Gilbert ska bli soloartist och helt plötsligt undrar man "Håkan, vad hände?". Emelie har tagit tag i sitt liv och min chef tar tag i mitt liv. Jag tackar för det. Av någon anledning satt jag och lyssnade på Ulf Lundell hela natten. Mamma kanske hörde lite i sömnen. Igår fick jag ett enormt sug efter att flytta hemifrån, en liten lägenhet med en stor soffa och ett stort matbord. Där skulle jag bjuda på middag varenda dag. Lite scones med ost och marmelad också. Vill bara informera om att nästa fredag kommer jag ha jobbat 11 dagar i rad. Jag skuttar av lyckan som mitt kontokort kommer känna men jag kommer gäspa över det övriga. Men äsch.

Hurricane.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha vadå emelie har tagit tag i sitt liv?:p förklaring tack

2009-10-29 @ 17:02:04
URL: http://dodlarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0