Livet är människans bästa tid

I måndags var vi grymt tjocka. Hon tvingade mig att äta donken precis efter att jag hade ätit frukost och sen tvingade hon mig att dricka varm choklad med grädde istället för te. Visst var det så, dodlarn? Yes. (Där fick du en länk också ja). Idag då? Glädjeyra över Marcus Krunegårds inte bara en utan två nya skivor. Spotify i love you. Mitt på sängen ligger en färdigpackad väska för imorgon bär det av till Paris med mami för shopping, turistande och vin. Svar ja, min mamma tycker om vin lika mycket som jag om inte mer. Nu är det bara lite dammsugning som saknas för att jag ska uppfylla kraven som hemmafru, matlagningen är redan avklarad x 2.

En annan rolig grej är att jag har rensat min gamla dator (om nån vill köpa för en billig slant så skrik, för annars åker den till tippen) och där fanns massa roliga bilder. Bl.a. webcambilder. Gosh, vad jag var snygg förut. Om man ändå kunde bli ung igen. Liten och osliten. Inge mer med det.


Kommentarer
Postat av: Sara

Inge mer med det

2009-10-14 @ 23:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0