När jag går därifrån...

Det är dags att kicka igång den är veckan då, det är ju måndag och allt. Marias födelsedag i fredags firades genom jobb. Ja typ. Sen hem till henne för att möta en full Ångbäck familj och sen slira ut på stan. Det blev shots, öl och skitsnack. Precis så som jag vill ha det. Jag och Sara ramlade in i en taxi mot småtimmarna för att somna i min chokladsäng. Sorry. Vaknar upp av att törsten stod mig i halsen och frukostbordet fick besök av två fnissiga tjejer och en skåning. När Sara åkte till jobbet somnade jag om och väntade på att klockan skulle ticka till klockslag skaldjursbuffé. Yes! Hela familjen + flickvän + skåning var där. Resten av helgen: Jobb och Melissa Horn. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0