Stad i ljus

Fuck you, Sverige. Vad ska vi nu göra i sommar när vi inte kommer sitta med Sverigetröjorna på oss, ölen i handen och späningen i kroppen? Helvete. Anyway. Gårkvällen - vad säger man? Spårat. Vilket spår? Det började lite fint med finsnack, "visst har vi träffats förut?", ölspel som dog ut och nykterist bror med sin Trocadero för att sen fortsätta med Bertskämt, spotifybråk, brottning och ramlande tavlor. Och min brors tavla är inte liten. Vi dansade i både soffan, sägen och golvet. Köket blev till serious talk rummet där syster + bror Svanström körde en spontan dans med spillande vin. Lampan fick agera ljushuvud när soffbordet flyttades för att ge plats till breakdansandet och buggandet. Det är ju bara en slump att tvn står kvar. Kvällen slutade med jag och min bror dansandes tryckare till Melissa Horn (tror faktiskt det finns bildbevis) med en sentimental Helge som gjorde oss sällskap och vinglade till allting. Att sen få sällskap av två sköna tjejer som tydligen har varit hemma hos mig nästan ända fram till dörren till ljudet av "Stad i ljus" var ju inte helt illa.

(jag ska försöka sno lite bilder av Sara)
Ikväll blir det middag och film hos min bror. Löveli. Jag älskar mina lediga helger. På torsdag? Paris.
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0