"Tunga som tunga, kuk som kuk"

Att höra två skolpojkar prata om att dom skulle ta 07.58 bussen imorse gör mig lite extra lycklig när jag inser att jag slipper det och istället kan sova vidare i min säng när dom sitter på bussen. Men jag måste väl erkänna att sätta klockan på 10.30 och sen snooza 30 min inte var min kopp te. Jag ramlar in hos Emelie 10 minuter försent och fram kastar hon två nudelpaket. "Kyckling eller biff?" Hon ljög trots allt inte, jag fick faktiskt välja smak! Dom närmaste timmarna ägnade vi åt just nudlar, massage och skitsnack. Ja, och så självklart lite skönsång. En tyst timme med Mallan och Emlan är inte vanligt, vi har ju trots allt Cher. När hon gick till jobbet så åkte jag hem för att sätta mig och käka något tacosmask som jag slängde ihop igår och kollade på Stockholm - Arlanda. Bästabästaprogrammet.

Förresten;
Grattis Sverige, Mallan och Emelie kommer befinna sig i landet i vår och inte fly till England. Så nu kommer man kunna fira en massa födelsedagar, gå på en massa skivor och jobba lite mer. Englandplanerna skjuter vi upp ett par månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0