Firefighter, im in love.

Förlåt, jag har ändrat mig. Jag ska ha en brandman. Fast risken att dom kan dö eller få svåra (läs fula) brännsår i ansiktet är ju rätt stora så det kanske inte är ett kapp after all? Vi får väl se vad nästa avsnitt säger mig att jag ska ha för man. Idag ska jag sätta mig på bussen ut till Orminge för att planera Marias födelsedag med Emlan och sen jobba, ett snabbt möte mitt i allt och sen ut ut ut ut. Taggen är hög!

På fredag? LUND!

Thåström - Stjärna som är din
(Sandra, jag har börjat fatta hypen)

Kommentarer
Postat av: Maria de Maria

Jag älskar era planer, även fast jag inte vet vad de handlar om haha!

2009-09-23 @ 12:33:08
Postat av: Sandraaaaaaa

nämeeeeeen vilken lycka :D

2009-09-24 @ 11:13:15
URL: http://eks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0