Pilot, im in love.

Jag knatade ner till coop, kom hem med lite kantareller och fixade mig en lyxlunch och satte på tv3play och Stockholm Arlanda. NU har jag insett sanning; jag ska ha en pilot. M-J-A-U. That's all i got to say. Om exakt 2 timmar börjar jobbet och slutar ungefär om 8,5 timmar. Är det inte underbart? Sen blir det väl samma visa: fastna i sängen framför tvn alldeles för länge för sen somna efter tvmaraton.

Just nu saknar jag Sandra. Sjukt taggad för onsdagens utgång. Sjukt otaggad på jobbet. Min mamma ska anmäla sig till Caroline af Ugglas "Jag-kan inte-sjunga"-kör. Ja, den heter faktiskt så. Och min mamma passar nog in där. Herregud.


Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHA Lena är så rolig:D

2009-09-22 @ 21:39:20
URL: http://dodlarn.blogg.se/
Postat av: Sandraaaaaaa

åh busbäbi saknar dig med<3 snygg bild;) haha

2009-09-23 @ 11:48:54
URL: http://eks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0