take a look at yourself and make a change

Dagen som skulle vara en produktiv dag med jobb till kl 2 och sen hem för att städa, laga mat och gör sånt som man inte har hunnit förut. Kanske njuta lite. Hur det gick? Av någon anledning kom jag hem efter lång tid med två stora coop påsar fulla med mat, ställer in allt i kylen. Äter en alldeles för sent lunch med en katt som mitt enda sällskap och somnar. Timmar rullade på tills mamma ringde från Barcelona vid sju och skröt om bra väder, gott vin och ostar. Kvällen fortsatte typ i samma spår; mat, tv och chill.

Imorgon ringer klockan 06.10 igen och taggen är inte på topp. Men nästa helg är min första lediga helg på typ 2 månader och då blir det 38 års fest. Jag och Sara är mer än taggade, päppade - kalla det vad du vill. Huset ska fyllas av ballonger, bra människor och dansen kommer fortsätta längre än småtimmarna kan räkna. Om du inte är bjuden finns det säkert en jättebra anledning men fråga inte, då får jag bara dåligt samvete. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0