ASIENGIRLS


Ser det verkligen ut såhär?

Var har du tänkt befinna dig den 21 september kl 14.30 då?
Jag tänkte sitta på ett flyg och invänta en flygresa på 11
timmar. Låter inte helt fel va? ASIA, HERE WE FUCKING COME!
Som Sara sa "Vi kommer vara i paradiset i typ 4 månader!"
Snart är flygbiljetterna betalade och efter det gäller det att spara
undan varenda man öre man kommer över. Det blir inte 30
spårade utgångar per månad (bara 25) och skorna jag tänkte
köpa får banne mig stå kvar på hyllan. Hellre ett extra land
i Asien än ett par skor i Sverige.

Ps. Vi firade våran resa på en Mongolisk restaurang och Hanna säger efteråt: "Åh nu fick jag ont i magen igen. Jag fick det häromdagen när jag åt thaimat också. Jag kanske håller på att bli alergisk mot asiatisk mat?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0