Mr Mayer, när ringer du?

Att komma till jobbet med en skön känsla i kroppen över att ett kort pass väntar en men sen mötas av en kassa där man i stort sätt måste sitta och dra fram bandet och varorna är ingen stor hit precis. Så jag löste problemet. Stängde kassan, sa till Mia "Ropa på Emelie om det blir kö, inte mig" och ringde 917 "Har du något roligt åt mig?" Och vad jag har inte gjort idag? Jag har stått i mejeriet, lassat upp en massa bananer, lite bakverk, smitit från snygga-till-pastan, lite städning, lite tacos/barnmat och ba allmänt. Andreas must love me by now. (Och att Emlan bjöd på mat efter jobbet var inte fy skam).

Bra låt? Bra låt.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0