SL, Karin och köttbullar.

Man skriver "RA" i ett sms och skickar det till 72150. 18 kr blir det på telefonräkningen och det svider lite i hjärtat men så är det när busskortet går ut en dag innan löning. Man ser hur bussen kommer och man tar fram smset för att sedan visa det för busschauffören. Nu har vi tre olika reaktioner på det här. 1. Han tittar intensivt på det med en blick som säger "Ha, tror du verkligen att du kan lura mig?" tills hans inser att jag inte lurar honom, det är faktiskt ett äkta sms och säger antingen "Tack" eller "Varsågod". 2. Kollar på smset och låtsas som att han vet vad det är han ska kolla på när sanningen är att han har absolut ingen aning om vad han letar efter. 3. Han nickar lite lätt och kollar snabbt åt ett annat håll. Jag har varit med om alla tre idag. KOM IGEN! Ska jag lägga ner 18 spänn på att du kanske kollar på det jag visar upp? Jag kunde lika gärna ha visat upp handlingslistan jag fick tidigare idag från Emelie. 
   Förutom mina SL aggressioner (precis som Marianne) så har jag haft en bra ledig dag. Mötte upp Karin för lite basshopping för hennes del för att sen sätta oss i solen och snacka skit. Dvs. hästar, sex och konstiga människor. (När blev Fredrik nykterist?!). Sen mötte jag upp Hanna och Emelie för att bli bjuden på middag. Eller? Det slutade med att jag stod i köket och dom satt vid bordet. (Hanna gröpte faktiskt ur avokadon).



Kommentarer
Postat av: Karin

Tror du jag kan ha storlek 36?

2010-04-18 @ 22:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0