vem vare som kasta askan?

x. För tillfället har jag ingen aning om var Sara befinner sig - Arlanda? Luften? Hemma? Hon skulle ta flyget över Atlanten men pga av den där förbaskade askan så vet jag inte vad som har hänt. Jag har känt mig som en mamma, lite som min mamma gjorde när mina bröder skulle till USA och hon vaknade samtidigt som deras väckarklocka ringde i pappas lägenhet. Mammakänslor. Hela dagen har jag gått runt med en klump i magen och en orolig känsla i kroppen. Mökeli. Är det så man märker av ens bästa kompisar? <3
x. I vanliga fall brukar jag klaga på hur en människas (läs mina) rutiner blir totalt fucked up av mitt jobbs liv. När folk som jobbar normala arbetstider är påväg hem sitter jag på samma buss men skillnaden är att jag är på väg till jobbet. När folk som inte alls förstår sig på mina arbetstider vill träffas och det liksom inte går ihop i schemana, så funkar det liksom inte. Inte på det sättet. Men idag var jag helt ledig. Och vad har jag gjort? Sovit, handlat, lagat mat, ätit mat, badat, tränat och ätit en gång till. Jaa men kul att man försöker få in så mycket som möjligt i schemat då.
x. Imorgon har jag körlektion tidigt som attan och sen ska jag göra något av den där dagen innan det är dags att åka till jobbet. (När alla andra är på väg hem). Snart är det helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0