you make me wanna shout

Just nu vill jag sitta på Snaps mitt på ljusa dagen med bra människor runt omkring mig där skitsnacket yrar och solen gassar i ansiktet. Jag vill vara i mitt gamla hus och ligga raklång i mammas säng under takfönstrena och höra sommarregnet. Jag vill öppna min gamla dörr ut till verandan och känna lukten av sommarregnet och skogen samtidigt som jag sitter inne i värmen. Jag vill klippa av mitt hår och vara vårsnygg. Jag har hittat ett nytt tatueringsställe på min kropp som jag fort som fan vill fixa. (Fan att jag inte kom på det för någon månad sen). Jag vill krama sönder Sandra för jag har inte träffat henne på 100 år. Typ. Jag vill laga middag till min vänner och (förhoppningsvis) se nöjda miner på deras ansikten. Jag vill att kvällen imorgon blir trevlig då vi ska dricka drinkar och se var kvällen bär oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0