Andy is a geek.

Igår när jag slängde på mig den tjocka, fula vinterjackan, snurrade halsduken lite extra hårt runt halsen och önskade att jag hade varmare vantar så fick jag sms av Hanna "Sätt er ner och dröm bort i vinterkylan, gå in på google och tryck på bilder och sök på koh lipe och andra paradis öar <3". Att jag längtar bort från snökaoset när jag ser det här är inte konstigt. Att jag sen hade en nära döden upplevelse igår pga snön är inte att leka med. Annars så är det två tummar upp för det mesta just nu och det ger jag två tummar för. (?) Det är roliga (hemliga) saker på gång och förväntan är på topp. Nu är jag ledig i två dagar och roliga saker händer. Imorgon är det middag med tjejerna och utg-g-g-g-gång. Och torsdag? KEEENT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0