Det gick inte över, jag vill tillbaks.



Det står en paj i ugnen, feta & broccolipaj. This is gonna be good, i can tell. Annars så vaknade jag av dom där jävla byggubbarna återigen, den här gången lät det som om borren 2 cm från min tapet. Inte så himla kul. Jag skulle egentligen ha gått upp kl 09.00 imorse för att vända på dygnet men neeej. Väckarklocksshoppande på måndag. Fan, jag skulle ju till banken också. Jaja, pajen är säkert roligare.
   Under tiden pajen står i ugnen ska jag rota igenom två påsar kläder som mamma var påväg att slänga häromdagen, vem vet. Kanske man hittar någon lycka. (Jag har faktiskt inte för höga förväntningar).

Dom hade mycket att säga - Andreas Grega.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0