Dumbommarnas dumbom.

Samtidigt som jag är arg och blö just nu så har jag en bra känsla i kroppen, som om något bra kommer hända snart. Jag är arg för att alla mina hästbilder är borta, nu när jag saknar hästarna som mest. Åh. Jag är arg för att jag inte gick och tränade i morse. Jag är arg för att vi inte har potatis och champinjonerna hemma och jag orkar inte gå och handla. Jag är arg för att mitt rum ser ut som ett bombnedslag och jag inbillar mig att jag inte hinner städa innan jobbet. Egentligen gör jag det. Jag är arg på mig själv för att jag bryr mig för mycket om dåtiden. (Men äsch, det finns folk som har det värre, ja)

Ska vi ta tag i det här? Tre timmar innan jag ska åka till jobbet. Städa och det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0