he speaks with his eyes closed

Jag känner mig som en busig skolflicka idag. Som om jag precis har ringt min mamma och klagat över mitt onhals, som egentligen endast existerade i mitt huvud och stannade hemma. Långt ifrån sanningen. Sanningen är att mina ögon håller på att ramla ner även fast jag har varit vaken sen kl 10. Då mamma ringde. Jag borde egentligen flytta på arslet och laga lunch (+ matlåda till imorgon) om jag ska hinna till banken innan jobbet. Mööh. Det är jobbigt att vara vuxen och behöva gå till banken.

1. Dom har delat upp biggest loser finalen i två avsnitt och jag kommer missa morgondagen!!!!! 2. Ikväll kan bli kul, mindre kul imorgon när klockan ringer 07.00.

you're not coming home tonight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0