Hjärnan ligger på Öland.

Hej hej hallå. Det är tisdag och min hjärna ligger någontans borta på Öland (nej Sara, jag kom inte på något annat längre bort) fullt av massor av saker. Det bara virrar av saker i min hjärna. Men bara bra saker, tror jag. Förutom min hosta och snor dårå. Men det är bara småsaker. Efter att ha spenderat söndagen tillsammans med Harry Potter (Nej Emelie, inte Oliver. Du kan vara lugn) så var det andra bullar igår. Ett långt pass jobb. 07.50 - 18.15. Varför inte köra fullt ut när man ändå är där? Däremot så blev jag nog ännu sjukare på cupen, men jag har hört ett rykte om att om man bakar så blir man frisk. SÅ. Jag bakade äppelpaj.

Nu ska jag snart slänga ihop en god lunch och sen off to work. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0