Kul/för/er/Hanna/Maria/Emelie



Det är freeedag.
Det är alltid något speciellt med fredagar, någon speciell känsla i magen. Mina tjejer åker till Sveriges näst bästa landskap, Dalarna, över helgen. S2, Maskinen, Flamman, S1 och stationsgatan överhuvudtaget. Jag är faktiskt lite avundsjuk, tjejer. Men inge mer med det. Min fredag ska spenderas med handling och sen ut till Fanny på avskedskalas. (Varför åker alla till Australien för?) Sist jag skulle till henne så trodde jag Solna låg hundrafemtio mil härifrån. Tjii fick jag. Vaknade upp av ett sms i morse om att Karin var sjuk så hon skulle inte med ut. Paha, sure. Jag ska allt kämpa. Hundratrettiotvå alvedon kommer ligga i min väska endast för dig, Karin. Du kommer inte undan.


Kattpiss-lista-bara-för-fredag-idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0