"Mitt konto mår rätt bra men känner att en förkylning är på väg"

Söndag söndag söndag. Att stiga ur dörren från jobbet kl 22.28 (dvs missat bussen med 3 min) i snöstormen var inte en tia. Att vi hade ställt in utgången gick från bottentråkigt till jätteskönt när jag stod där i kaoset tillsammans med fjortisarna. Istället åkte jag hem till en skål nypoppade popcorn och tv. Tummen upp. Det är ändå rätt kul hur man prioriterar. Såg ett bara skitsnygga skor häromdagen som var lite över min budget den här månaden men nu när två utgångar inte har blivit av så har jag i stort sett omedvetet sparat ihop till dom skorna. Hur kan det vara så enkelt att göra av med så mycket pengar när man är ute men när man står med en tröja för samma pris som en utekväll kan gå på så tvekar man?

Nu ska jag träffa Sara en snabbis och sen off to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0