No mistakes.

Jag ler för mig själv. Jag ligger ensam i min mjuka varma säng och ler för mig själv, i love it. Jag borde kräla mig härifrån och göra någon nytta. Kanske städa mitt rum, ta bort det halvätna äpplet som ligger framför tvn. Jag borde hoppa in i duschen så att den processen inte blir så stressig som den alltid blir när jag inser att jag vill stå där längre än dom 10 minuterna jag har på mig. Känslan av att det här är dom enda måsten jag har är så äckligt skönt. Ja, jag tycker städa är kul. Springa runt med saker fram och tillbaka till musik eller sortera böckerna efter storleksordning eller komma på att "där skulle det vara perfekt att ställa en lampa". Jag älskar att kolla i min kalender och inse att det enda som står för 24 februari är "Träffa tjejerna". Sen är det tomt.

Märker ni att jag har en bra dag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0