"Nu går vi upp och kollar på min klockradio"

Möööööööh. Jag är så trött och vill bara ligga i min säng och dö på dagtid. (Det är stor skillnad på att dega i sängen på dagen än på natten). Jag har jobbat som en liten halvsvettig gris, kanske inte långa dagar men i stort sätt varenda dag senaste två veckorna och jag vill bara göra absolut allting. För vad har jag gjort senaste dagarna? Jobbat och sovit. Jag har knappt träffat någon, jag har bara sovit halva dagarna, jobbar och kommit hem och satt på tvn. Eller spenderat tid med Harry Potter. MEN. Imorgon, mina damer och herrar, ska jag ut och slira på staden. Jag ska dra med mig Maria och Micke (om Maria nu svarar i telefonen!!!!!11) till Karin och soldaterna och ha äckligt roligt. 
 Ikväll kurade jag ner mig i soffan med mamma, Henrik och plockmat framför en film. Och mamma har valt vilka som är hennes favoritbarn. Min bröder har fått ringsignaler på hennes nya mobil som påminner henne om dom. Och jag? Jag har kvar den gamla Ozzy låten. Tack mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0