she kept calling

Känns som att jag är den bästa syster och bästa kompis-syrran? Efter att jag fått besök av tre herrar på jobbet så floffade (är det ens ett ord) jag ur mig "Vill ni ha tårta? Jag slutar 20.30!" Och in genom dörren kom jag och till svars fick jag "TÅÅRTA". Nu ska Fredrik vara snäll mot mig i två veckor och Linus tycker att jag är som en vacker strandsand på Gotland. Min bror? Han var bara oerhört stolt.
   I morse vaknade jag av ett jävla borrande utifrån och pga typ reperationer så har jag sett att dom har byggt upp ställningar längst huset och min första tanke var "HELVETE, nu står säkert ställningen utanför köket!" Jag slängde på mig morgonrocken och smög förbi köksfönstret som om jag skulle gå vidare och visst hade jag rätt. En byggställning stod uppställt och jag kunde skymta en skrikgulgubbe. HELVETE. Snacka om att jag satt inlåst på mitt rum.

Nu? Godnatt. Paradise finalen tänker jag inte ens kommentera. Imorgon? Jobb. Sen? Ledig två dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0