time to clear your mind

En dag på stan med Sara slutar i stort sätt alltid på samma sätt. Inköpen blir fler och fler och pengarna rinner iväg. Även fast Saras nyårslöfte säger annat så slår hon det på fingrarna och låtsas som att hon inte alls har köpt något. Citat som "Men jag behöver ju faktiskt dom här" är rätt så vanliga. Nu efter att ha rest tillbaka till gymnasietiden och ätit tonfiskröra (lite extra för Sara) så har hon åkt iväg till träningen och jag väntar på mamma. En helkväll väntar. Eller nja. Träning och sushi står på schemat. Sen ska jag banne mig städa min garderob. Hittade trosor i röran bland t-shirts och jeans bland koftorna. Åh herre.



Nu kommer Sara säga "Så du har kopierat mitt inlägg igen?" Neeej, vi gjorde ju bara samma saker idag. Shopping, nyårslöften och tonfiskröra. (stackarn som inte fick sushi)


Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHA! Sushin hade jag velat ha!

2010-02-20 @ 21:51:49
URL: http://mirasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0