Som dom från stan

Vaknade upp i morse i lite småchock efter en helsnurrad dröm innehållande förhållande med Oliver och Emil, jag vann en häst när jag såg suddigt och i stallet fanns folk som jag inte pratat med på år och dagar. Jag och hästen försörde en lektion som hade en stor OS läktare full med publik och då insåg jag att hästen var så liten att mina fötter släpades i marken. Åh herre. Annat då. Jag kom precis hem från coop, inte den röda utan den gröna. Det blir panerad fisk (from scratch) med dillpotatis, smörstekta skogschampinjoner och remouladsås. Herre. Dags att byta yrke snart? Njääää. Sen är det bara att vänta på att klockan tickar och mamma kommer hem. Det blir bio, sushi och kanske lite shopping. Mys. Precis som förr i tiden.

Spottaaa.


Kommentarer
Postat av: Sara

hahahhahhaha jag ser verkligen dina fötter släpas i marken också!

2010-02-04 @ 23:53:33
URL: http://mirasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0