Vem stängde av värmen?

Det blir aldrig som man tänkt sig. Efter lite tvivel om jag verkligen skulle åka in, "Vad skönt det känns att jag har bestämt mig för att inte åka dit nu" och middagsdejt med Mia så slutade det trots allt med att jag åkte in och träffade människorna. Varför har vi alltid så kul? Ett tag där glömde jag att jag hade ställt klockan på 06.30 och beställde in ett par blåfisk shots och öl. Men att gå upp i morse var faktiskt inga problem och timmarna bara rullade iväg. Tummen upp. (Till och med Maria K. var överraskad över att jag var så pigg). 
   Kvällens utgång blev inte av och istället sitter Emelie och frestar mig mig sex, godis och massage ute i Orminge. Jag sitter just nu i leggings, mjukisbyxor, långärmad tröja och hoodtröja. Vem stängde av värmen? Ska man sätta sig på bussen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0