1515151515151515

Hey hey hey.

Efter en redbull på väg från jobbet så försvann mitt opäpp långt bort. Jag tror inte på redbullgrejen men min hjärna gör. Det var att ta stegen mot Kleins där jag redan på gatan hörde hur karaoken körde. Kom in och träffade folk jag inte hade träffat på riktigt länge och det var riktigt kul. Summan av karademumman: jag mådde inte på topp dagen efter men som tur var gick jag ju inte upp kl halv sju som vissa andra killar skulle göra. (höhö)
    Idag är det den 15e. Lön lön lön. Den blev inte lika fet som jag tänkte att den skulle vara men shopping ska det bli. Sara ska följa med som partner och jag ska tvinga henne att köpa en kalender. Jag menar, hur fan klarar hon sig? Varför ha tusen saker i hjärnan när man kan ha det i en kalender? Kabom!

Pusshej tjingelmej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0