du kan vara en fot

Schwoom. Eller nåt. Jag är trött och har ont i min fot. You know the story about my fooot. Kanske borde ta och vänja mig. Jag vaknade i morse med en liten småångest av att jag sovit bort en stor del av, men tog fram klacken och sparkade iväg det. Varför inte liksom? Om mitt schema fortsätter så är så vet jag inte alls hur min plånbok kommer må. Mitt sparande gick från 5000 till 4000 till 3000 till ingenting...? Fan. Ska vi börja nästa månad? Träffade min bror idag på jobbet och föreslog att vi skulle leka kockar nästa vecka tills vi kom på; vem ska betala? Han är pank och jag är mer pank än jag borde vara. Life as a... jag vet inte vad. 

Dagens andra fråga är: varför i djävulens namn skriver Bella på sin blogg vem som åker ur Paradise? Åh. (Varför skäms alla över att säga att dom kollar på det när dom vet att i stort sett alla faktiskt kollar på det?

Nu: paradise maraton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0