Gå inte miste om det roliga

Den första lediga helgen på en månad och den skulle bli perfekt. Allt skulle hinnas med. Allt från bio och restaurang till träning, utgång och tid för bakisångest. Men helgen blev väl inte riktigt som planerat.



Efter en total shoppingdag så stod bio och restaurang på schemat. Det var ett par trevliga timmar med skitsnack och god mat. (Var jag den enda som slickade rent tallriken?) Sen förstörde Maria den lugna planen vi hade. "Vad säger du om att ta en öl sen?" Jag hoppar på, Hanna hoppar på och Emlan hoppar på.



Om vi säger som så här: varken jag eller Hanna tränade på lördag. 
 
Lördagen började bra och slutade i småkatastrof. Jag var på Maxi med mamma tidigare än jag någonsin varit förut and did my thing så att säga. Trerättersmiddag lagades och jag åkte hem till Emlan nöjd och glad. Eller ja, jag somnade. Det var att korka upp och tagga till. Det tog ett tag men det gick bra. En sväng förbi en gränd och till Ego så hamnade vi på Pure till slut. Tagget var väl inte så där enormt så vid halv 2 bestämde vi oss för att bege oss hemåt. Kalabalik. Vi kom därifrån typ 02.45. Fuck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0