Gäddhäng, fuck you.

Jag ser ingen mening med att börja jobba kl 18. Visst, jag kunde ha tillbringat dagen på stan och tröstshoppat snygga klänningar och sommarkläder som man egentligen inte alls behöver just nu - men vem skulle ha ökat på mina 2,98 kr på kontot? No one. Men. Klockan ringde 09.30 och efter ett par svordomar, panik i badrummet när jag efter 10 sekunder insåg att lampan var sönder så stog jag i köket och gjorde min specialmacka. Mumma. Tack gymnasiet. And then off to Friskis och dom hurtigaste 60 åringarna jag har sett. Jag blir så irriterad. När jag ligger där och kämpar med mina armhävningar vill jag fan inte se en rynkig tant med gäddhäng köra på som att det vore det lättaste i världen. Helvete.
   Två timmar kvar tills det är dags att åka till jobbet. Fyra dagar kvar till lön och shopping.

Spotititit.

Kommentarer
Postat av: mårtengås

en vacker dag kommer du vara tanten med gäddhänget <3

2010-01-14 @ 09:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0