irland?

Sandra är hemma!! Inspringandes kom hon in på jobbet idag med sin bruna fejja (fuck you), likadant som vi sa hejdå sa vi nu hej. Då med en blekare Sandra och mer tårar, att det inte var några kunder när jag stod för mig själv och grät tackar jag gud för. Hon skulle komma ner till jobbet senare idag också och jag skulle överraska henne med att bjuda henne på buss-sms-biljett och en öl, ner kom hon allt med men med andra planer för kvällen. Grr. På mobilen väntade ett bra sms och jag satte mig på bussen in mot stan efter jobbet. Det blev en öl med Karin & co på en irländskklubb. Den där ölen kunde mycket möjligt ha blivit flera om man lyssnade på Fredrik men nej, vi åkte hem.

Imorgon ska vi köra våran planerade kebab-dag! Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0