its glamour youre looking for

Claes var på topp idag, jag med men inte i närheten av friidrottaren jag hade bredvid mig som överdrev varenda rörelse och knappt blev röd i ansiktet. You go fuck yourself, por favor. Hemma väntades en matlista som min mor så fint skrivit ihop (fråga mig inte varför, jag är väl bättre på sånt än vad hon är?) och mot Konsum blev det. Självklart ska jag "storhandla" en fredag när min lilla konsumbutik är fullproppad med folk och ALLA fyra kassor är öppna. Så min fredagkväll har hittills blivit tacos och tv. Jag funderar på att fortsätta i det här tempot med popcorn. Imorgon kör vi jobb, orkar man köra lite yoga på morgonen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0