my own little white chair

Jag tror jag upptäckte äkta kärlek igår. Jag kom in genom dörren och där stod han. Ståtlig och frän med sin perfekta rygg och vibbar som ingen vettig kvinna kunde missa. Vem vi pratar om är ingen mindre än min älskade stol. Den var perfekt. En liten fin vit stol med en touch av gungstol. Tyget var finfint men tänk om man bytte ut det - åh stolorgasm. Problemet blir var ska han stå? Mitt rum är för litet. Men om jag ställer ner den i källaren så länge, går ner och klappar på honom ibland och sen när jag flyttar så får han se dagsljuset igen? 680 kr. Det är lön om 2 veckor och 2 dagar. Finns du kvar då?



"A chair is a raised surface used to sit on, commonly for use by one person. Chairs often have the seat raised above floor level, supported by four legs. A chair without a back or arm rests is a stool, or when raised up, a bar stool." - Amerikanarna är så smarta nu för tiden.


Kommentarer
Postat av: Sara

ctrl+c

2010-02-01 @ 13:56:12
URL: http://mirasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0