my penis is so confused

Det var fredag och kylan var ett faktum. Jag slirade fram småspringandes till tvärbanan i min skinnjacka samtidigt som jag tänkte "Helvete, jag skulle ha tagit den fula VARMA jackan". Men inte klaga, inte klaga. På söndagen lämnar ännu en vän landet, det är Bellas tur. Hon ska ta flyget ett par timmar tillsammans med Jocke ner till Australien för att hitta lyckan, surfarpojkar och värme. Ingen avundsjuka här. Nejnej, jag älskar kylan. Fuck this shit. Så vi slängde in en lunch och stö-fönster-shoppande och jag blev kär i en stol. Kom en timme för tidigt till jobbet (aldrig fel, kvälltidningarna gör mig intelligent) och åkte därifrån en timme tidigare än trott. Eftersom partyplanerna tydligen var avblåsta så åkte jag hem där det, som jag blivit informerad av min brors kompisar, väntade familjemiddag. Oxfilén stod på bordet och salongen var berusad, (dom var lite salong sådär). Det blev TP, irish coffe och ännu mer Asien prat. Känns bra att Lotta är riktigt high på det här. Imorgon väntar riktiga roligheter. WOOPAA!


jaaa men ge oss sommar nurå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0