När katten åkte iväg så dansade vi på bordet hela året


Jag började året med att åka till älskade byn och stugan tillsammans
med min äldsta kompis.

Studentterminen startade och likaså skivorna.

Någonstans på vägen hittade vi varandra också.

Jag tog studenten och dom värsta veckorna kom. Foten pajade för alltid,
blev tvungen att sälja min Springsteenbiljett och ställa in Parisresa.
Mindre woopa!

Midsommar firades också va?


Jag lindade foten ett par extra varv och drog på festival.

Jag drog direkt till Rhodos och träffade 5 killar
som var lite bättre än väntat.

Jag åkte och besökte den sjuka sommarlantisen ett par dagar också.

Sandra tog körkort och körde hela vägen till andra sidan jorden.
Eller nej. Bara lämnade oss för australien.

Den här bruden åkte också.

Götgatsbacken rundor blev ett faktum.

Jag och Sara hade 38årsfest.

Jag och Sara packade väskorna och drog till Lund över en helg.

Jag och mamma tog flyget till Paris.

Vi åkte till Borlänge.

Ett bra år med bra saker, jobb, frihet och nya människor. Förälskelser,
bästs kompisar ochpåhitterier. Spontanitet är bra saker. Nu kickar vi
igång det här året med samma anda. <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Ett bra år! Tredje bilden... hade vi dragit till Afrika på en weekend innan eller?

2010-01-03 @ 14:03:06
URL: http://mirasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0