Nära skjuter ingen hare.

Hur kommer det sig att våra onsdagsöl alltid slutar med att vi går vidare? Jaa. Det var onsdagen efter löning och jobbetbrudarna skulle göra fullfölja den nya, trevliga traditionen med öl på Högbergs. Det började bra med jag, Emlan och Alice för att sedan få sällskap av stängbrudarna Emma, Karro och Mia. Min plan var för kvällen på grund av min plånbok att ta en öl eller två. Om vi säger som så här: det blev inte riktigt så. Emma och Karro taggade hem rätt tidigt och vi tog vårat pick och pack och promenerade till kära, gamla Baba Sonic precis som sist. Det blev en bra men oväntat kväll och kvällen slutade i Emelies säng. Bra kväll men ont i svanskotan har jag allt.

Inga bilder som vanligt men shit the same.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0