what happens in asia stays in asia

"Men ska vi inte göra det?" "Vadå, nu?" "Ja?"

Och så på bara en sekund så schwopp - förändrades allt för närmaste året. Vi ringde till den virriga Lina på Ef idag, bokade möte, gick in på hemsidan, satte tungan i halsen av chocken över priset och sa "Ska vi avboka mötet?". Att dom kan ta en avgift på närmare 80 000 kr för en kurs på 6 månader är bara sjukt. Inte boende inräknat dårå - nejnej, endast kursavgift. Så jag tror vi vinkar byebye till min gamla dröm och vinkar hejhej till min nya. Asien 2010. Bangar inte. Vi satte oss med en karta, papper och penna och började skriva ner bara på måfå vilka länder vi gärna vill besöka. Det blev i slutändan en hel del men det får man ta tag i sen. Gosh, vilken klump som släppte, säger jag bara. Och det betyder väl ändå att man har gjort ett rätt bra val?

Saras kommentar
"Fan vad brun jag ska bli"
Mitt svar
"Fan vad jag kommer bränna mig"

Kommentarer
Postat av: Sara

Om inte annat så "fan vad kul vi kommeer ha!"

2010-01-27 @ 22:39:31
URL: http://mirasass.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan vad jag kommer vara vit:D

2010-02-05 @ 11:23:09
URL: http://dodlarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0