and what about you?

Dagarna bara springer iväg, helgerna byter av varandra och solen är här. Jag läser en bok om Freud och helt plötsligt blev saker från skolan intressanta. Mina dagar ser likadana ut med träning, matlagning och jobb. Träning, matlagning och jobb. Att vara ledig har blivit en lyx, även fast jag själv sätter mig i den sitsen. Jag drömmer om en matblogg men fegar ur när jag skriver in bloggadressen. Jag har hittat den godaste salamin och frukosten har blivit en ren glädjestund på morgonen. Jag sätter klockan på alldeles för tidigt och sitter där med morgonens tidning och samlar på mig vuxenpoäng med glädje. Jag längtar 6 dagar fram i tiden när pengarna ramlar in på kontot och jag kan leva igen. Jag längtar tills på torsdag när jag är ledig och ska träffa en man jag inte har träffat på länge. Jag drömmer konstiga drömmar men vill inte för något i världen ta bort dom.


Kommentarer
Postat av: Maria

Gör en matblogg Mallan:D Jag kommer följa den flitigt! Fram med systemkameran och recepten och snspirera mig!

2010-03-10 @ 17:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0