'cause she's awesome

Det enda som skulle kunna rädda min fredagkväll just nu är ett lite mer städat rum och lite Karamellkungen (läs mycket). Jag mötte upp Emlan för en äcklig ceasarsallad idag och om ni känner för att testa en vit varm choklad så gör inte det. Det smakar i stort sätt smält vaniljglass med 80% vispgrädde när man egentligen vill att det ska smaka typ.. varm choklad. Vi sprang runt lite på stan, drömde om sommarklänningar och jag kom hem en väska rikare. Och en dag som denna när Stockholm hade finbesök på Borlänge så var det ju en självklarhet att påsken skulle planeras, woo. Medans tjejerna möttes upp ikväll för vin så stannade jag inne med bror på tacosbesök och mina nya körböcker. Nu kör vi va.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ska du börja sjunga i kör?

2010-03-21 @ 23:17:42
URL: http://mirasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0