Måndagar, du smakar bättre än tisdag.

Varför är tisdag inte lika bra som måndag? Varför tar inte hjärtat ett extra skutt som det gör på måndagar? Om det är någon dag som ska raderas så är det banne mig tisdag. Helt onödig. Rulla vidare, tack. Jag skulle egentligen ha gått upp tidigt och tränat imorse och vaknar av att mamma ringer "Är du vaken? Du skulle träna va?" Svara något sorts ja till svar och lägger på. Vaknade en halvtimme senare av att jobbet ringer och inser då att jag missat träningspasset. Fasiken. Höhö. Det var en kort dag på jobbet igår som slutade på bokrean och hem kom jag med 4 nya kokböcker till min kokbokssamling. Wawawiiwa. Jag sa ju att måndagar är bra.
   Nu tänkte jag städa mitt rum och bara vara allmänt allmän tills det är dags att bege sig till jobbet. Möööh.

spottapåhunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0