One day off, boy.

Idag är min enda lediga dag på hela veckan och hur skönt är inte det på en skala 1 - 10? 10 +! Och den här dagen ska jag banne mig inte slösa bort, nejnej. Är jag ledig ska jag banne mig vara effektiv. Slappa kan jag göra innan jobbet någon annan dag. Jag började dagen med ett par avsnitt "How i met your mother" tillsammans med frukosten i sängen (och jag som hade lovat mig själv att inte äta knäckebröd i sängen, aj!) för att sedan trippa iväg till konsum för lunchhandling och matlådehandling. Nu väntar bara lunch, städning, träning, middag med la familia och sen ut ut ut. Hur mkt ut? Vet icke.

Humöret är på topp och den här låten - gosh kill me now, mr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0