Roxanne.

Att klockan ringde klockan 08.00 imorse sket jag totalt i och snoozade fram till 08.50. Värdare än värt. Sen var det bara upp och slänga i sig megafrukost för att sätta på sig sköna kläder och ut i solen. 5 km blev det. Bra jobbat, Mallan! På vägen mötte jag sen Sara av en slump som var på väg ner i sjöstaden på ärenden för att sen springa upp till mig. Ambra bjöd på hårbollar och jag bjöd på nyttiga pizzor, bra. Sen att jag spenderade alldeles för mycket pengar i stan behöver vi inte gå in. Snart sommar, eller hur? Nu lyssnar jag på min Pilley-lista, har en krälig katt i knät och väntar på att mamma ska komma hem från Rooooma. Förresten, vem har snott mina träningsbyxor? Totally gone. Tydligen har dom bara sjunkigt genom golvet, måste kolla med grannarna.

I fredags lärde jag mig en ny öl-lek med låten Roxanne, digga den va! Den här månaden kommer jag knappt ha råd att gå ut. Kul jul nej hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0