Sara and the boys.

Bara dom här senaste veckorna (dagarna?) så har jag och Sara upptäckt en sorts killar, killarna som inte slutar höra av sig. Det var en utekväll med mycket sång och glasen bara flög in. Mobilnummer byttes och tanken om att höra av sig slog oss knappt. Vad ska vi kalla honom? Herr Ringring. Ja, Herr Ringring hörde av sig. Det var ett par trevliga sms han skickade till Sara som sen slutade med att han ringde upp om en fika. Sara däremot kunde inte träffas just då hon kommit instrampandes innanför dörren från snöstormen efter jobbet så fikan sköts upp på obestämd tid. Med all rätt gav Herr Ringring inte upp utan han hörde av sig igen. Och igen. Och igen. Och igen. och igen. Och efter att Sara kommit hem efter en utekväll hörde han av sig igen. Inte bara en gång utan när hon vaknade så hade hon 8 missade samtal från just Herr Ringring. Just nu för tillfället verkar det som att han har gett upp men vem vet när han vaknar till liv igen och vill ha den spanska flamman. Nu verkar det däremot som att Sara har en ny förföljare, denna gång på facebook. Efter 3 år i samma skola (läs nästan fyra år sen) så vet han vem Sara är medans Sara inte har en susning. Tydligen så har han handlat av henne på jobbet och försöker fräscha upp hennes minne med "du gav mig en kasse en gång". Sorry mate, vi skänker påsar rätt ofta.

(Jag förstår inte att jag skriver det här eftersom jakten i flesta fall är det fina. Läs verkligen i de flesta fall!)


Hur var den där snubben? Stalker?

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha. Rätt bra beskrivet där måste jag säga! Den där snubben var från Norge. Så lämnar vi det.

2010-03-02 @ 23:37:11
URL: http://mirasass.blogg.se/
Postat av: Frida

jag förstår inte riktigt vart du vill komma. är det att du tycker att om man ringer för mycket är man en stalker eller om man inte ringer alls är man dum i huvet? :)

2010-03-03 @ 09:14:23
URL: http://nude.blogg.se/
Postat av: Bella

hahaha, jag tycker det här är jätte roligt. :)

2010-03-03 @ 09:57:29
URL: http://schrickel.blogg.se/
Postat av: killenmeddet

skärpning tjejer! killar har också känslor!

2010-03-04 @ 17:34:55
Postat av: Bella

hahaha fick minsann ett sms imorse om att Sara fått en till kille på kroken.. Och inte vem som helst heller

2010-03-05 @ 06:21:17
URL: http://schrickel.blogg.se/
Postat av: Sara

Sluttjatat.

2010-03-05 @ 15:25:06
URL: http://mirasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0