Time is just a invention

Gud vad jag är dålig på det här. När man sitter på bussen så kommer man på saker man ska skriva om, när man hör en låt så kommer texter upp i huvudet på en och när man sitter och snackar med vänner så vill man kommentera det här. Men sen så händer det så mycket så man inte riktigt har orken och samtidigt så händer det absolut inget annat än jobb. Och att skriva om mina timmar på jobbet där variationen kanske inte är den största eller vad jag tänker på när jag svettas som en 40 årig gris och rör på fläsket i Friskissalen är väl inte det roligaste eftersom tankarna mest brukar vara karamellkungen, sommar och rosé. Och en kall öl. (Jag kan väl inte vara den enda som tänker på en kall öl på en uteservering när man ligger och gör situps?). Jag har en story i huvudet som jag vill skriva ner men jag vet inte om jag vågar. Vem vet, en dag kanske det kommer.

(Maria, jag har kommit ett steg närmare you-know-what!)

Kommentarer
Postat av: Maria

BRA!

2010-03-27 @ 23:21:14
Postat av: Sara

SKÄRP DIG TÖNT! SKRIIIV.

2010-04-12 @ 14:26:50
URL: http://mirasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0